Tuesday, October 18, 2011

I EL BLOG TORNA A ESTAR D'ANIVERSARI!!! 3 ANYS!!! I 100 ENTRADES!!! ;D

Eissssss!!! Sí sí, estic encara a la meitat de les cròniques del Festival, però una celebració és una celebració!!! I tot i que la quantitat d'entrades ha estat bastant menor aquest any el blog aquí segueix i avui ja fa 3 anys de la inauguració de: THE ISLAND OF MÊLÉE!!! ;)

I a més a més aquesta entrada és la número 99, de manera que la propera entrada del blog sobre el 4rt dia del Festival de Sitges hauré arribat a les 100 entrades!!! UEEEEEEEEEEEE!!! ;)

No em posaré molt plan estadístic però més o menys es comencen a igualar bastant els tres punts sobre els que volia parlar al blog: INFORMÀTICA, VIATGES I CINEMA! ;) I bueee òbviament després entrades sobre altres temes que de vegades tens ganes de treure i tenir un blog et dona la oportunitat com a mínim de deixar-ne constància a algun lloc... ;D

I no us queixeu que realment voldria escriure molt més del que ho faig però es que la vena "perfeccionista" em provoca molta lentitud fent les entrades, perquè entre que les escric, reescric, reviso ortografia, afegeixo imatges que m'agradin i on m'agradin, taguejo i poso negretes... estic mooolta estona... XDDD Total! Que almenys després estic molt orgullós de les meves entrades! jurjurjur! ;P

I bueeee que més dir... doncs únicament agrair a tots els que em llegiu i comenteu, que tot i que jo sigui molt pesat després s'agraeix molt que algú et digui que va anar al Festival a veure una de les pelis que recomanava al blog i que li va agradar! ;)

Una abraçada a tots/es!!! ;)

I com no... VISCA EL MONKEY ISLAND!!! ;D

1 comment:

jose said...
This comment has been removed by a blog administrator.