Friday, December 25, 2009

MOLT BON NADAL I FELIÇ ANY NOU 2010!!! ;D


Eissss! Pos sembla mentida però ja torna a ser Nadal!!! I bueee després de tot aquest any amb tantíssimes coses viscudes no puc estar més que agraït a tothom per tot el que ens han donat! I evidentment en l'àmbit blogger a tots els que m'heu llegit! I els que heu escrit! ;D

Pel que us vull desitjar que tingueu unes molt bones festes, amb els vostres, gaudint d'un MOLT BON NADAL! I evidentment us foteu neules sense parar i després aneu a jugar al Quinto!!! ;D

I que el 2010 (que fuert!!! que ja fa 10 anys de l'efecte 2000!!!!) sigui un any BRUTAL per tots vosaltres!!! I aconseguiu totes les coses que us proposeu!!! ;) Pel que... QUE TINGUEU UN GENIAL 2010!

I eisss! D'aquí pocs dies torno amb la Guia d'Irlanda! ;D

3 comments:

Unknown said...

Jo espero una guia de "Com vestir com un yonki i no ser atonyinat per la meva parella"!
Bon any nou!

Guybrush Threepwood said...

jajajajaja! Bueee una guia no se si te la faré però el truco si que te'l dic... "Per no ser atonyinat has de vestir-ho amb molt de convenciment!" Rollo: "Joe! Que bé que em queda aquest xandal!" XDDDD

Així la parella dubta de si potser sí que no tens tan mala pinta... XDDD

Bon any nou!!! I a veure quan tornem a treure les bicis!!! ;)

Hachi said...

Weeee m'estreno!!! Ale! jajaja saps ki sóc?

Si si, Compi-kun! L'amiga de la Laura k va tant atabalada! D'avui no passa, et poso a la meva llista de blogs i espero poder anar-me passant per aki!!!

FELIÇ ANY NOU 2010!!!
Mare meva com passa el temps... XD

Suposo k am el coment ja podràs accedir al meu blog ^^