Thursday, November 26, 2009

Guia de Viatges - Resultat Enquesta de Destinacions

Bé! Pos ja s'ha tancat la primera enquesta del blog! ;D La veritat es que la cosa ha funcionat a mitges... Des d'aquí agrair la participació dels votants (semblo un polític la nit de les eleccions...) ;D

I es que és cert que no es veia gaire al no estar molt destacada (amb el nou disseny que espero no trigar molt en estrenar això ja estarà canviat) i pel que m'han comentat alguns lectors del blog de vegades no es fixen gaire en la barra dreta... Fet que m'ajuda a desestimar encara més la possibilitat de passar el blog a un disseny de 3 columnes com pensava fer en principi...

En fi pilarí... ;D Que la cosa ha estat renyida però tenim com a primer classificat de la guia a... POLINÈSIA!!!! UEEEEE!!! Realment un lloc de somni i particularment el meu... No us arrepentireu d'aquesta elecció i a més em fa molta il•lusió poder-ne parlar, apart de que no hi ha molta informació a la xarxa ja que una de les virtuts es que és un lloc amb una afluència turística molt petita per la llunyania i el preu fet que li permet continuar siguent el paradís! ;) Aquí algunes fotos meves més! ;D

Detall d'un Motu a Tahaa.

OverWaters del Vahine Island.

Posta de sol amb Bora-Bora al fons.

El 2on lloc en canvi ja està més picat perquè tenim un triple empat... Oest del Canadà, Orlando amb Disney World i Universal Studios i París! La veritat es que són tres opcions molt diferents...

La part Oest del Canadà és brutal amb una natura impressionant, com podeu veure:





Orlando és amb un total de 7 parcs temàtics que vam visitar entrar de ple a una de les virtuts americanes: l'Oci, ja us dic que després d'anar-hi Port Aventura o EuroDisney passen a ser amb prou feines una caricatura del que és un parc temàtic... de debò és IMPRESSIONANT!



I la ciutat de la llum... París... per mi la ciutat europea més maca i agradable de visitar! ;)



I bueee en un lloc intermig tenim a Berlín, una ciutat que només per veure el contrast encara existent entre la part occidental i oriental, juntament amb el tractament madur de tota la història recent del país amb fets com la 2na Guerra Mundial ja val la pena... I no parlem de veure les portes de Babilònia... BRUTAL! ;)



La resta de destinacions evidentment també las aniré fent... Tot i que arribat el moment espero haver ampliat viatges i poder-vos fer triar entre alguns llocs més! ;D

Propera entrada... 3ª part de la Guia de Viatges d'Irlanda!!! ;)

3 comments:

Criticartt said...

Tu escriu de llocs que jo somio!!! er cert, si que vaig estar a la botiga de la rata a NY. Fa tres anys, en una primera visita, ja m'hi vaig fixar, i l'altre dia, sortint de Canal Street, varem anar cp al Soho i vaig estar a la botiga.. si ho arribo a saber entro i dic que vinc de part del friky sitgetà de les bosses i potser em fan un descompte, i de pas et porto 100 bossetes més....

marinesku said...

jo, has viatjat tant! mola tant! you dirty cabron!!!!
m'encanta el teu blog, ja ho saps. és només un missatget d'ànims!

Guybrush Threepwood said...

Eis Beli! Bueee primer somiar i després visitar! ;D Això sí amb l'ajuda de les guies de viatges de Mêlée Island... jurjurjur! ;P

Que fort que fort que recordessis la botiga! Bueee es que és guapa guapa! Imagina't que la noia hagues llegit el meu mail (tinc la sospita que el tenen penjar per algun lloc de la botiga amb les fotos dels tuppers) i vas tu i li dius que em coneixes... Flipanteee! XDDD Pos arribo a saber abans que hi vas i amb tot el morro et faig portar-me unes quantes bosses... que ja n'he petat un parell més... ;P

Marranuuuu! Així que dirty-cabron eh? ;D Pos no saps com m'agraden els teus missatges d'ànim i que et moli l'evolució del blog!!! ;)