Saturday, October 18, 2008

Estrena del Blog!!!

Benvinguts!!! Després d'estar bastant de temps amb la intenció de "muntar" alguna coseta per Internet i ara que ja tinc una mica més de temps per dedicar-hi he decidit iniciar el meu propi blog.

La intenció del mateix no és tant la d'anar explicant la meva vida o les coses que faig/opino,... com molts altres blogs sinó que voldria tornar a la xarxa tot el que ella m'ha donat... O sigui, com a internauta he utilitzat la xarxa per consultar milers de coses: informació pels viatges, consultes informàtiques, informació sobre música, pel•lícules,... I tot i que sóc un usuari habitual de diversos foros aquí podré centralitzar més fàcilment la informació sobre diversos temes...

El títol del Blog si em coneixeu és bastant evident d'on ve... Sinó es que encara us falta omplir una part de la vostra vida!!! Sí! Sóc en Guybrush Threepwood I vull ser un pirata! Així començava la millor aventura gràfica de la història i que si no la heu jugat l'hauríeu de jugar immediatament!

I Mêlée Island és la illa on comença la meva història com a Pirate of the Caribbean! ;)

Us deixo un vídeo amb l'Intro del Monkey, perque pogueu valorar la peazo de cançó i veure al fons la illa de Mêlée! ;)




Yo ho! Yo ho! A pirate's life for me!

3 comments:

Mireia said...

HOla Pito! peaxo blog!! quan parlis dels viatges... col·laboraré en el teu blog de manera molt activa!! jeje! mua!

Mireia said...

HOla Pito !!! estic fent proves per quan hagi de participar !! m'agrada molt la teu perfil!!! i sí, sí , els pirates han d'anar a los mares del sur!!! mua

Mireia said...

Hola!!! nanit!!!